Linija RCR
Serija RCR je prava poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa.Za ovaj bicikl, performanse su nam bile prioritet. Poprečni preseci svake cevi su izračunati da budu što efikasniji u glavnim uglovima vetra (-15°/+15°). Ovaj bicikl spada u kategoriju "lakih aero" bicikala, nudeći savršenu ravnotežu između težine, krutosti i aerodinamike i rezultirajući izuzetnim biciklom. Ako želite bicikl dizajniran da pobeđuje u trkama, ne tražite dalje od RCR-a.
Koja je razlika između RCR i RCR Pro?
Ono što čini karbonski ram je njegova geometrija, oblici i raspored. Polaganje je način na koji se sklapaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva. Na ramu RCR-a koristimo samo vlakna visokog modula. Na RCR PRO smo odabrali izuzetna vlakna koja čine bicikl tvrđim u područjima koja su pod najvećim stresom i koja blago smanjuju težinu. RCR PRO je spreman da se takmiči na najvišem nivou.
Pobliže o ramu
Ram RCR-a je težak 830 g (bojen) u veličini M.
Ram RCR Pro je težak 790 g (bojen) u veličini M.
RCR viljuška je teška 380 g (bojena) u veličini M.
Ram može da primi gume širine do 33 mm.Moguće su male varijacije u težini u zavisnosti od boje (+/- 50 g).
Kokpit
Integrisali smo delove ležajeva tako da se RCR nesmetano upravlja dok je ostao lak za održavanje.DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali dovoljno čvrsta.
XS:80 mm,
S: 90 mm,
M: 100 mm,
L: 110 mm,
XL: 120 mm.
DEDA SUPERZERO RS upravljač (karbon).
Deda mere se uzimaju sa krajeva (npr.upravljač od 400 mm mereno između osovina = upravljač od 420 mm od Deda).
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm,
M/L: 420 mm,
XL: 440 mm.
SRAM Force pogonski sklop i Quark Power meter
RCR bicikl je opremljen kompletnim grupama SRAM Force AXS i Quarq meračem snage. Merač snage je neophodan za bicikliste koji žele da planiraju svoje treninge kako bi im pomogli da se poboljšaju.
Ukupna težina pogona: 2920 g sa meračem snage.
Elektronski pogonski sklop ima dve odvojene baterije (po jednu za svaki menjač).Možete da koristite SRAM aplikaciju da biste podesili svoj bicikl i pregledali podatke sa svojih vožnji.
Pogonski sklop SRAM Force
Ručica menjača: Rival Etap AXS D2.
Prednji menjač: Force Etap AXS D2.
Zadnji menjač: Force Etap AXS D2 MAX 36T.
Kaseta: Force XG 1270 D1 10-33.
Lančanik: FORCE D2 DUB PM 48/35T.
Dužina kurble po veličinama:
XS: 165,
S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L/XL: 175 mm.
Lanac SRAM Force.
Elementi SRAM-a se lako zamenjuju, a serija Force i Rival su kompatibilne.
Održavanje lančanika
Redovno servisirajte lančanik, naročito ako vozite u teškim uslovima (po mokrim i / ili prljavim putevima).
Redovno održavanje će učiniti da lančanik duže traje.
Redovno proveravajte i lanac uz pomoć indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našem sajtu.
Vek trajaknja lančanika
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Podaci u nastavku su prosečni, dati su da biste stekli opštu predstavu o tome šta možete da očekujete. Oni će se, naravno, razlikovati, u zavisnosti od toga koliko vodite brigu o pogonu.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Slabo održavan lanac može iskočiti i tako oštetiti ram bicikla.
Disk kočnice
SRAM Force disk kočnice sa rotorom od 160 mm napred i 140 mm pozadi.
Kočnice Sram Force su hidraulične. Ovo vam daje progresivno, snažnije kočenje nego kod hidrauličnih kočnica koje se aktiviraju kablom.
Kočnice ćete morati da centrirate. Jednostavno postepeno kočite 20 puta pri maloj brzini (20 km/h), a zatim ponovite pri brzini od 30 km/h. Uradite to na obe kočnice.
Centriranje stvara više trenja između diska i pakni kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da obnovite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje.
Upozorenje i podešavanja
Važno:nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako rotor dodiruje pakne, evo kako da poravnate točak i kaliper:
- Otpustite kočionu čeljust.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite čeljust.
- Ako problem i dalje postoji, idite u najbližu prodavnicu.
ZIPP 404 Firecrest točkovi
404 točak iz ZIPP-a je izbrušen za povećane performanse. 100% karbonski tubeless točak bez kuka.Ima dubinu od 58 mm, baš kao i prethodna verzija, ali takođe ima koristi od nove glavčine ZR1, koja je više glatka i stvara manje trenja pri slobodnom hodu. Unutrašnja širina od 23 mm za rukovanje gumama poprečnog preseka 28 mm. Pritisak između 3 i 5 bara (maksimalno).
Težina po paru: 1470 g
Crna spoljna guma Michelin Power Cup
Povećajte svoje samopouzdanje uz Michelin Pover Cup drumsku gumu za takmičenja i treninge.
Ovu gumu koristi tim Cofidis za takmičenja. Direktno je inspirisana MotoGP tehnologijom, donoseći vam brzinu i performanse. Lagan je i pouzdan zahvaljujući Michelin Aramid Shield tehnologiji i kućištu od 3 x 120 TPI.Michelin GUM-X smesa dobro prijanja uz put i održava vas stabilnim i na suvom i na mokrom terenu.
700x28: pritisak između 3 i 5 bara.
S unutrašnjom gumom ili bez
Preporučujemo vam da gume zamenite varijantom tubeless, koristeći ventil za tubeless koji dolazi s ovim biciklom.
Tubeless je udobnija i efikasnija varijanta, a gume možete i sami popraviti kada se malo probuše.
Naravno, uvek treba da nosite unutrašnju cev u priboru za popravku, u slučaju da dođe do malo većeg bušenja.
Položaj
Karbonska šipka sedišta RCR -15 mm.
Sedište Fizik Argo Vento R5 ili Fizik Antares R5. Sedište u zavisnosti od verzije.Ova trkačka sedišta razvijena u saradnji sa profesionalnim trkačima imaju kratak nos kako bi unapredili stabilnost i ublažili pritisak na oblast mekog tkiva.
Težina: 225 g (140 mm)
Pedale
Prodaje se bez pedala.
Koju veličinu izabrati?
Pogledajte tabelu geometrije rama bicikla.
Ako ste između dve veličine, kraći bicikl je bolji ako želite veću odzivnost i živahnost. Međutim, ako želite više udobnosti tokom vožnje na veće udaljenosti, bolje da uzmete veću veličinu.
Važno/bezbednost
Zip točkovi se smatraju bez kuka jer nemaju kuku za držanje gume u felni. To je pritisak koji drži gumu zakucanom u felnu. Morate poštovati maksimalni pritisak koji preporučuje Zipp - nikada ne prelazite 5 bara, inače možete izgubiti gumu.