Linija RCR
RCR asortiman je prava poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Za ovaj bicikl, performanse su nam bile prioritet. Poprečni preseci svake cevi su izračunati da budu što efikasniji u glavnim uglovima vetra (-15°/+15°). Ovaj bicikl spada u kategoriju "lakih aero" bicikala, nudeći savršenu ravnotežu između težine, krutosti i aerodinamike i rezultirajući izuzetnim biciklom.
Ako želite bicikl dizajniran da pobeđuje u trkama, ne tražite dalje od RCR-a.
Koja je razlika između RCR i RCR Pro?
Ono što čini karbonski ram je njegova geometrija, oblici i raspored. Polaganje je način na koji se sklapaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva. Na ramu RCR-a koristimo samo vlakna visokog modula. Na RCR PRO smo odabrali izuzetna vlakna koja čine bicikl tvrđim u područjima koja su pod najvećim stresom i koja blago smanjuju težinu. RCR PRO je spreman da se takmiči na najvišem nivou.
Pobliže o ramu
Ram RCR-a je težak 830 g (farban) u veličini M.
RCR viljuška je teška 380 g (farbana) u veličini M.
Ram može da primi gume širine do 33 mm.
Moguće su male varijacije u težini u zavisnosti od boje (+/- 50 g).
Kokpit
Integrisali smo delove ležajeva tako da se RCR nesmetano upravlja dok je ostao lak za održavanje.DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali dovoljno čvrsta.
XS:80 mm,
S: 90 mm,
M: 100 mm,
L: 110 mm,
XL: 120 mm.
DEDA SUPERZERO RS upravljač (karbon).
Deda mere se uzimaju sa krajeva (npr. upravljač od 400 mm mereno između osovina = upravljač od 420 mm od Deda)
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm,
M/L: 420 mm,
XL: 440 mm.
SHIMANO 105 DI2 grupa sa INPEAK meračem snage.
Ovaj RCR bicikl je opremljen kompletnim grupama SHIMANO 105 DI2 R7170 i INPEAK meračem snage. Merač snage je neophodan za bicikliste koji žele da planiraju svoju obuku kako bi im pomogli da se poboljšaju.
Elektronski pogonski sklop ima dve odvojene baterije (po jednu za svaki menjač). Možete da koristite SHIMANO E-TUBE aplikaciju da biste podesili svoj bicikl i pregledali podatke sa svojih vožnji.
Pogonski sklop SRAM RIVAL
Ručica menjača: Shimano ST-R7170
Prednji menjač: Shimano FD-R7150, 105 Di2
zadnji menjač: Shimano RD-R7150, 105 DI2 12s
Kaseta: R7100 11/34
Lančanik: R7100 52/36
Dužina kurble s obzirom na veličinu bicikla
XS/S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L: 175 mm
Shimano 12s 7100 lanac
Održavanje lančanika
Redovno servisirajte lančanik, naročito ako vozite u teškim uslovima (po mokrim i / ili prljavim putevima).
Redovno održavanje će učiniti da lančanik duže traje.
Redovno proveravajte i lanac uz pomoć indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našem sajtu.
Životni vek pogonskog sklopa
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Podaci u nastavku su prosečni, dati su da biste stekli opštu predstavu o tome šta možete da očekujete. Oni će se, naravno, razlikovati, u zavisnosti od toga koliko vodite brigu o pogonu.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Slabo održavan lanac može iskočiti i tako oštetiti ram bicikla.
Disk kočnice
SHIMANO 105 disk kočnice sa diskovima od 160 mm RTCL800 napred i 140 mm pozadi.
Kočnice Shimano 105 su hidraulične. Ovo vam daje progresivno, snažnije kočenje nego kod hidrauličnih kočnica koje se aktiviraju kablom.
Kočnice ćete morati da centrirate. Jednostavno postepeno kočite 20 puta pri maloj brzini (20 km/h), a zatim ponovite pri brzini od 30 km/h. Uradite to na obe kočnice.
Centriranje stvara više trenja između diska i pakni kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da obnovite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje.
Upozorenje i podešavanja
Važno: nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako rotor dodiruje pakne, evo kako da poravnate točak i kaliper:
- Popustite osovinu točka.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite osovinu.
- Ako rotor i dalje dodiruje kočnice, uradite istu stvar i popustite kaliper.
- Ako ne možete da rešite ovaj problem, posetite neku od naših radionica.
SWISS SIDE HADRON KLASICNE 470 TOCKOVI
SWISS SIDE HADRON CLASSIC 470 točkovi su spremni za bezkamernu montažu, imaju kukastu konstrukciju i dizajnirani su da pruže optimalnu ravnotežu između otpora kotrljanja i aerodinamične performanse za gume širine 25 mm i 28 mm.
Najveći preporučeni pritisak: 7 bara
Težina po paru: 1600 g
Spoljna guma CONTINENTAL GP 5000 S TLR
Vozite se brže, udobnije i sa još većom otpornošću na bušenje sa tubeless ready gumama Continental GP5000 S.
700 x 28C: pritisak između 4 i 6,5 bara.
280 g.
S unutrašnjom gumom ili bez
Preporučujemo vam da gume zamenite varijantom tubeless, koristeći ventil za tubeless koji dolazi s ovim biciklom.
Tubeless je udobnija i efikasnija varijanta, a gume možete i sami popraviti kada se malo probuše.
Naravno, uvek treba da nosite unutrašnju cev u priboru za popravku, u slučaju da dođe do malo većeg bušenja.
Položaj
-15 mm RCR karbonska sedišna cev
140 mm Decathlon drumsko lagano sedište, sedište ima kratak nos kako bi unapredilo stabilnost i ublažilo pritisak na oblast mekog tkiva.
Težina 250 g
Pedale
Prodaje se bez pedala.
Koju veličinu izabrati?
Pogledajte tabelu geometrije rama bicikla.
Ako ste između dve veličine, kraći bicikl je bolji ako želite veću odzivnost i živahnost. Međutim, ako želite više udobnosti tokom vožnje na veće udaljenosti, bolje da uzmete veću veličinu.