RCR ili RCR-F: kako odabrati
RCR-F Pro je napravljen za takmičarske vožnje do brdovitog terena, što ga čini posebno efikasnim na rutama sa manje od 1500 m nadmorske visine na 100 km i prosečnim brzinama u rasponu od 25 do 35 km/h. RCR-F Pro je napravljen za takmičarske vožnje do brdovitog terena, što ga čini posebno efikasnim na rutama sa manje od 1500 m nadmorske visine na 100 km i prosečnim brzinama u rasponu od 35 do 50 km/h.
Priča koja prati dizajn: aerodinamika
Ram RCR-F je rezultat temeljnog rada na aerodinamici, obavljenog sa našim partnerom i stručnjakom za aerodinamičku optimizaciju, Swiss Side.
Cilj im je bio samo jedan: da dizajniraju najbrži drumski bicikl u paketu! Proces razvoja je počeo sa CFD simulacijama, nakon čega je usledila validacija aerotunela da bi se finalizovao dizajn okvira pre testiranja u stvarnom svetu sa našim profesionalnim sportistima. RCR-F je 13 vati brži od RCR pri 45 km/h.
Priča koja prati dizajn: krutost i performanse
Drugi ključni fokus našeg razvoja bila je krutost, obezbeđivanje maksimalnog prenosa snage kako bi se zadovoljili zahtevi zahtevnih vozača.
Da bismo to uradili, dizajnirali smo karbonski sloj visokog modula, napravljen od 517 slojeva, koristeći samo karbonska vlakna izuzetnog kvaliteta.
RCR-F je 7% tvrđi napred, što ga čini posebno efikasnim u naporima velike brzine kao što su napadi i sprintovi.
Ram/viljuška RCR-F PRO
Ram i viljuška RCR-F Pro dizajnirani su za brzu vožnju po kotrljanja do brdovitih terena. Dizajnirali smo Super High Modulus layup, koristeći 517 karbonskih slojeva napravljenih od izuzetnih vlakana za pružanje maksimalnog prenosa snage u kombinaciji sa stabilnošću pri velikoj brzini za vrhunske performanse. Ovaj ram je zajednički razvijen sa Decathlon AG2R Vorld Tour timom i koristi se na velikim trkama.
Težina rama: 1010 g (M).
Težina viljuške: 420 g
Kokpit RCR-F PRO
DEDA x VR RCR-F kombinacija za optimizaciju aerodinamike, krutosti i ergonomije. Ergo drops umeci za poboljšanje prijanjanja. GPS ciklometar uključen. Opcija za ugradnju VR x Deda triatlon ekstendera. Širina i dužina upravljača u zavisnosti od veličine rama: XXS 70-400,
XS 80-400,
S 90-420,
M 100-420
L 110-440,
XL 120-440.
Imajte na umu da se mere širine vrše na krajevima upravljača.
SHIMANO Dura Ace R9200 DI2 grupa sa meračem snage
Lancobrani 52/36,
R7150 prednji menjač,
R7150 12-brzinski zadnji menjač,
DI2 R7170,
menjači sa 12 brzina,
R7100 11-34 kaseta.
Dužina kurble u zavisnosti od veličine rama: R9200 kurble + Dura-ace dual 9200 P merač snage.
XXS XS 165 mm,
S 170 mm,
M 172,5 mm,
L i XL 175 mm.
Disk kočnice SHIMANO DURA ACE 9270
Hidraulične kočnice sa diskom: Shimano R9270 kočione ručice,
Shimano R9270 disk kočione čeljusti,
Shimano R9270 160 mm prednji disk,
Shimano R9270 140 mm zadnji disk.
Točkovi Swiss Side Hadron² 625 Ultimate
Maksimalne aerodinamičke performanse sa DT Swiss 180 glavčinama i SINC keramičkim ležajevima — HADRON² Ultimate točkovi nude najbolje aero performanse. Konstrukcija kuke, dizajnirana za optimalnu ravnotežu između otpora kotrljanja i aerodinamičkih performansi. Sa visinom oboda od 62 mm, ovi točkovi su idealni za vožnju po zahtevnom terenu. Težina prednjeg točka: HADRON² Classic 625: 848 g.
Težina zadnjeg točka: HADRON² Classic 625: 996 g.
Spoljne gume CONTINENTAL
GP 5000S TR 28 sekcija guma pozadi. Prednja guma Continental Aero 111 TLR 26.
Savetujemo vam da promenite svoje gume u tubeless pomoću ventila bez unutrašnje gume i preventivne tečnosti koji se isporučuju sa biciklom.
Tubeless je udobnija i efikasnija varijanta, a gume možete i sami popraviti kada se malo probuše.
Naravno, uvek treba da nosite unutrašnju cev u priboru za popravku, u slučaju da dođe do malo većeg bušenja.
Sedište / šipka sedišta
RCR karbonska šipka sedišta (15 mm pomak).
Dimenzije prema veličini rama: XXS 268 mm, XS 314 mm,
S 330 mm,
M 352 mm,
L 400 mm,
XL 410 mm.
Biranje veličine
RCR-F je na raspolaganju u veličinama XS do XL.
Pogledajte informacije o geometriji i korespondenciju veličine korisnika na fotografijama proizvoda. Budite sigurni da znate svoje mere da biste napravili pravi izbor rama i savršeno prilagodili svoje tri tačke podrške da biste u potpunosti uživali u RCR-F. Ako je moguće, preporučujemo da dobijete procenu držanja pre kupovine.
Održavanje lančanika
Redovno servisirajte lančanik, naročito ako vozite u teškim uslovima (po mokrim i / ili prljavim putevima).
Redovno održavanje će učiniti da lančanik duže traje.
Redovno proveravajte i lanac uz pomoć indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našem sajtu.
Životni vek pogonskog sklopa
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Podaci u nastavku su prosečni, dati su da biste stekli opštu predstavu o tome šta možete da očekujete. Oni će se, naravno, razlikovati, u zavisnosti od toga koliko vodite brigu o pogonu.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Slabo održavan lanac može iskočiti i tako oštetiti ram bicikla.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da obnovite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje.
Upozorenje i podešavanja
Važno:nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako rotor dodiruje pakne, evo kako da poravnate točak i kaliper:
- Otpustite kočionu čeljust.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite čeljust.
- Ako problem i dalje postoji, idite u najbližu prodavnicu.
GARANCIJA
5 godina na ram i viljušku. 2 godine za delove i rad, isključujući delove koji se troše.