Linija RCR
Serija RCR je prava poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa.Za ovaj bicikl, performanse su nam bile prioritet. Poprečni preseci svake cevi su izračunati da budu što efikasniji u glavnim uglovima vetra (-15°/+15°). Ovaj bicikl spada u aero-light kategoriju: pronađena je optimalna ravnoteža lakoće, krutosti i aerodinamike koja čini ovaj bicikl izuzetnim. Ako želite bicikl dizajniran da pobeđuje u trkama, ne tražite dalje od RCR-a.
Koja je razlika između RCR i RCR Pro?
Ono što čini karbonski ram je njegova geometrija, oblici i raspored. Polaganje je način na koji se sklapaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva. Na ramu RCR-a koristimo samo vlakna visokog modula. Na RCR PRO smo odabrali izuzetna vlakna koja čine bicikl tvrđim u područjima koja su pod najvećim stresom i koja blago smanjuju težinu. RCR PRO je spreman da se takmiči na najvišem nivou.
Pobliže o ramu
Ram RCR Pro je težak 790 g (farban) u veličini M.
RCR viljuška je teška 380 g (farbana) u veličini M.
Ram može da primi gume širine do 32 mm.
Moguće su varijacije u težini u zavisnosti od boja (+/- 50 g).
MOLIMO OBRATITE PAŽNJU: Ramovi od karbona ne smeju se pričvrstiti na gornju cev, sedišnu cev i donju cev pomoću stege (stalak za radionicu, nosač za bicikl). Karbon je vrlo čvrst materijal, ali ne podnosi kompresiju.
Kokpit
Posebno smo dizajnirali kokpit RCR Pro sa našim partnerom Deda da poboljšamo aerodinamiku smanjenjem prednje površine istovremeno obezbeđujući optimalnu ergonomiju na 3 kontaktne tačke (poluge, vrh upravljača i kapi). Kućište je u potpunosti iznutra usmereno za efikasniji efekat. Deda Ks VR kombinacija zavisi od veličine rama: (dužina lule x širina upravljača)
XXS, XS: 90 x 380,
S: 100 X 380,
M: 100 x 400,
L: 110 x 400,
XL: 120 x 400.
Shimano Dura Ace Di2 grupa + merač snage
Ovaj bicikl dolazi sa kompletnim grupnim kompletom Shimano Dura Ace R9200 DI2 12S: najbržim, najnaprednijim pogonom ikada razvijenim. Dura-Ace FC-R9200-P merač snage vam daje sve što bi biciklisti koji voli metriku mogao zatrebati. Li-jonska punjiva baterija je laka za korišćenje, a Bluetooth®LE i ANT+ povezivanje olakšavaju konfigurisanje.
Pogonski sklop Dura Ace Di2 sa 12 brzina
Ručica menjača: Shimano Dura Ace R9270.
Prednji menjač: Shimano Dura Ace KFDR9250.
Zadnji menjač: Shimano Dura Ace KRDR9250D (34 zuba maks.).
Kaseta: Shimano Dura Ace KCSR9200 11-34.
Lančanik: Shimano Dura Ace KFCR9200 52/36 Power.
Dužina kurble prema veličini
XXS, XS: 165 mm,
S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L: 175 mm.
Lanac Shimano Dura Ace KCNM9100, 12 brzina.
Održavanje lančanika
Redovno servisirajte lančanik, naročito ako vozite u teškim uslovima (po mokrim i / ili prljavim putevima).
Redovno održavanje će učiniti da lančanik duže traje.
Redovno proveravajte i lanac uz pomoć indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našem sajtu.
Životni vek pogonskog sklopa
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Podaci u nastavku su prosečni, dati su da biste stekli opštu predstavu o tome šta možete da očekujete. Oni će se, naravno, razlikovati, u zavisnosti od toga koliko vodite brigu o pogonu.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Slabo održavan lanac može iskočiti i tako oštetiti ram bicikla.
Disk kočnice
Shimano Dura Ace disk kočnice sa diskovima od 160 mm napred i 140 mm pozadi. Dura Ace disk kočnice su hidraulične. Ovo vam daje progresivnije i snažnije kočenje.
Kočnice ćete morati da centrirate. Jednostavno postepeno kočite 20 puta pri maloj brzini (20 km/h), a zatim ponovite pri brzini od 30 km/h. Uradite to na obe kočnice.
Centriranje stvara više trenja između diska i pakni kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da obnovite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje.
Upozorenje i podešavanja
Važno:nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako rotor dodiruje pakne, evo kako da poravnate točak i kaliper:
- Snažno kočite i istovremeno zategnite čeljust.
Ako problem i dalje postoji, idite u najbližu prodavnicu.
Točkovi Swiss Side Hadron² 500 Ultimate
Oslanjajući se na svoje F1 iskustvo, Swiss Side kombinuje švajcarske inženjerske sposobnosti sa najboljim komponentama kako bi ponudio točkove sa najvećim performansama na tržištu. Garantuju minimalan otpor, uz nenadmašnu stabilnost na vetru.
Swiss Side Hadron Ultimate² 500 Hiperglide,
Sinc keramički ležajevi,
DT Arc 180 glavčine.
Profil: 50 mm. Unutrašnja širina: 20 mm.
Težina na par: 1470 g.
https://www.swissside.com/
Spoljna guma Continental GP 5000S
Drumska guma Continental Grand Prik 5000 S TR je brža i lakša i ima jače bočne zidove od svog prethodnika, GP 5000. Vozite se brže, osećajte se udobnije i uživajte u boljoj zaštiti od bušenja.
700 x 28: pritisak između 4 i 6,5 bara. 280 g.
S unutrašnjom gumom ili bez
Preporučujemo vam da gume zamenite varijantom tubeless, koristeći ventil za tubeless koji dolazi s ovim biciklom.
Tubeless je udobnija i efikasnija varijanta, a gume možete i sami popraviti kada se malo probuše.
Naravno, uvek treba da nosite unutrašnju cev u priboru za popravku, u slučaju da dođe do malo većeg bušenja.
Položaj
RCR karbonska šipka sedišta (-15 mm pomak).
Dimenzije prema veličini bicikla: XXS: 271,
XS: 316,
S: 331
M: 356,
L/XL: 406.
Sedište Fizik Vento Argo 00, 140 mm.
Ovo trkačko sedište, razvijeno u saradnji sa profesionalnim biciklistima, ima kratak nos koji vam daje dobru stabilnost i ublažava pritisak na meko tkivo.
Težina: 134 g
Pedale
Prodaje se bez pedala.
Koju veličinu izabrati?
Pogledajte tabelu geometrije rama bicikla.
Ako ste između dve veličine, kraći bicikl je bolji ako želite veću odzivnost i živahnost. Međutim, ako želite više udobnosti tokom vožnje na veće udaljenosti, bolje da uzmete veću veličinu.