E-EDR AF ETHOS
E-EDR AF je deo našeg asortimana Endurance.
AF je skraćenica za aluminijumski ram. Bicikli u našem asortimanu Endurance dizajnirani su za bicikliste čiji je prioritet užitak u vožnji.
Sa aluminijumskim ramom i Mahle kompletom (3,5 kg), ovaj električni drumski bicikl je istovremeno lagan i udoban.
Da bi bili bezbedni, ceo asortiman je opremljen hidrauličnim disk kočnicama kao i gumama od 32 mm.
Šta je električni bicikl?
Električni bicikli su trenutno u modi. E-biciklizam je i dalje biciklizam – ne krstarite mopedom. Ali zahvaljujući promenljivoj pomoći, možete putovati dalje od uobičajenog i prihvatiti nove izazove.
Suština električnih bicikala je uživanje. Pomažu vam da se popnete na teške uspone, a da vam ostane dovoljno energije da osvojite i sledeći! Postoji zakon koji ograničava brzinu električnih bicikala na 25 km/h. Iznad ove brzine, pomoć se isključuje.
Koje su mogućnosti bicikla?
Baterija Mahle i komplet motora omogućavaju domet baterije 250 Vh. Ako želite još više da povećate domet baterije vašeg bicikla, moraćete da dodate spoljnu bateriju. Izabrali smo panel testera koji su vozili bicikl tokom perioda od 6 meseci u različitim vremenskim uslovima, uz različite nagibe i sa različitim nivoima pomoći kako bismo vam dali najtačnije podatke o ovom biciklu. Bicikl ima 3 različita nivoa pomoći.
Kako funkcioniše ekstender?
Ekstender je spoljna baterija koju povezujete sa glavnom baterijom na početku vožnje. Kako se glavna baterija prazni, ekstender počinje da je puni. Ekstender baterije možete kupiti na našoj veb stranici.
Šta očekivati od baterije
- Mark: prevozi neke ozbiljne udaljenosti (8000 km/godinu).
Originalna baterija:120 km - 1000 m nadmorske visine - Nivo pomoći 1&2 - prosečna brzina 24,7 km/h - Sa ekstenderom: 163 km - 1500 m nadmorske visine - Nivo pomoći 1&2 - brzina 23,8 km/h - 24% preostalo baterije. Prazni ekstender.
- Dajen: redovna biciklistička turistkinja (3000 km/godinu).
Originalna baterija:
60 km - 354 m nadmorske visine - Nivo pomoći 2 - prosečna brzina 23,8 km/h. S ekstenderom: 91 km - 1296 m nadmorske visine.
Šta očekivati od baterije u brdima
- Patrik: redovni biciklistički turist (5000 km/godinu).
Originalna baterija:
67 km - 1118 m nadmorske visine - 26,2 km/h prosečna brzina - Nivoi pomoći 1 i 2
Sa ekstenderom: 112 km - 2934 m nadmorske visine - Nivo pomoći 1 i 2 - prosečna brzina 23,4 km/h. Sandrin: povremeni biciklistički turist (2000 km/godinu).
Originalna baterija:
40 km - 900 m nadmorske visine - 20 km/h prosečna brzina - Nivoi pomoći 3 i
Sa ekstenderom: 65 km -1600 m nadmorske visine - Nivo pomoći 3 - brzina 20 km/h.
Šta biste trebali znati o bateriji
Kada baterija padne ispod 7%, bez obzira na nivo pomoći, pomoć će pasti na veoma nizak nivo tako da možete bezbedno da se vratite kući.Baterija je dizajnirana da izdrži 5 godina / 500 ciklusa punjenja.
Nakon toga izgubiće deo svog dometa. Baterija se ne može ukloniti i mora se napuniti priključivanjem bicikla. Potrebno je između 4 i 5 sati da se potpuno napuni.
Biciklistički računar BC 900
Ovaj bicikl dolazi sa biciklističkim računarom BC 900. Posebno je dizajniran za ovaj bicikl i savršen je način za interakciju sa vašim biciklom. Ovaj GPS računar vam javlja o nivou baterije, koliki vam je domet ostao i nivo pomoći. Možete da povežete BC900 sa aplikacijom Decathlon Connect za više detalja o vašim vožnjama.
Mogućnost povezivanja
Mahle X35 sistem ima Ant+ i Bluetooth tako da možete da povežete svoj telefon ili običan biciklistički računar ako ne želite da koristite BC900. Aplikacija Mahle vam takođe omogućava da podesite podešavanja i pristupate podacima o vašim vožnjama.
Ram i viljuška
Ram ima geometriju stila i izdržljivosti.
Sve u vezi ovog bicikla je dizajnirano tako da možete maksimalno uživati u vožnji. Zavarivanje je glatko polirano na najvidljivijim spojevima kako bi bicikl bio elegantniji. Viljuška je 100% karbonska za neverovatno precizno upravljanje. Takođe ima montažne rupe sa strane koje mogu da nose do 4 kg na svakoj lopatici. Na pak tregeru možete da ponesete do 10 kg, ako izaberete da ga instalirate. Kompatibilan sa gumama do 700 x 23.
Položaj upravljača
Upravljač E-EDR AF je u potpunosti napravljen od aluminijuma, sa Van Rysel lulom i volanom. Veličina šipke sedišta varira u zavisnosti od veličine bicikla:
XS 60 mm
S 70 mm
M 80 mm
L 90 mm.
Veličina upravljača:
XS 380 mm
S 380 mm
M 400 mm
L 400 mm
Koja je korist od pogona sa jednostrukim lančanikom?
Pojava kaseta sa 12 brzina otvara nove mogućnosti za 1 x pogon. Naravno, njihova jednostavnost upotrebe ostaje njihova glavna prednost. Ne treba zanemariti ni količinu težine koju uštedite, jer je nestao ceo menjač i samo jedan lančanik za nošenje. Takođe su mnogo lakši za servisiranje i održavanje, plus možete da vozite brzinom od 40 km/h ili da se penjete na brdo bez potrebe da menjate brzinu. 1x pogonski sklopovi su posebno dobri za e-bicikle.
Elektronski Sram Apex AXS pogon sa jednostrukim lančanikom
Ova verzija dolazi sa Sram Apex 1 x 12-brzinskim pogonom sa sledećim komponentama:
Sram Apex 1 x 42T lanac
Promenljiva dužina ručice u zavisnosti od veličine bicikla
KSS 165 mm
S 170 mm
M 172,5 mm
D 175 mm
KSL 175 mm
kaseta: Sram XPLR PG 11-44 brzina (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44)
Zadnji menjač: Sram Apex AXS (bežični elektronski menjač)
Ručica menjača: SRAM Apex AXS
Lanac: Sram Apex.
Pogonska osovina: DUB PressFit.
Održavanje lančanika
Redovno servisirajte lančanik, naročito ako vozite u teškim uslovima (po mokrim i / ili prljavim putevima).
Redovno održavanje će učiniti da lančanik duže traje.
Redovno proveravajte i lanac uz pomoć indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našem sajtu.
Životni vek pogonskog sklopa
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Podaci u nastavku su prosečni, dati su da biste stekli opštu predstavu o tome šta možete da očekujete. Oni će se, naravno, razlikovati, u zavisnosti od toga koliko vodite brigu o pogonu.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Slabo održavan lanac može iskočiti i tako oštetiti ram bicikla.
Disk kočnice
Disk kočnice Sram Apex s rotorima od 160 mm napred i pozadi.
Kočnice Sram Apex su hidraulične. Ovo vam daje progresivno, snažnije kočenje nego kod hidrauličnih kočnica koje se aktiviraju kablom.
Kočnice ćete morati da centrirate. Samo uradite set od 20 postepenih kočenja pri maloj brzini (20 km/h), a zatim drugi set pri 30 km/h. Obe kočnice morate dobro podesiti. Ovo omogućava bolju trakciju između pakne i diska.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da obnovite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje.
Upozorenje i podešavanja
Važno:nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako disk dodirne, sledite ova uputstva da biste ponovo poravnali točak i klešta: - Olabavite osovinu točka.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite osovinu točka.
- Ako se disk ponovo dodirne, moraćete da uradite istu stvar dok otpuštate klešta.
- Ako se problem nastavi, posetite prodavnicu.
Točkovi/gume
Van Rysel točkovi, specijalno dizajnirani za električne bicikle.
19C unutrašnja širina felne,
prednja osovina 12 x 100,
posebna zadnja osovina,
tubeless ready felne.
Važno: uvek nosite ključ od 17 mm sa sobom kako biste mogli da skinete zadnji točak ako se guma probuši! Guma Van Rysel od 32 mm: savršena ravnoteža performansi i izdržljivosti. Očekujemo da će trajati 6000 km u normalnim uslovima vožnje biciklom.
Položaj
Van Rysel aluminijumska šipka sedišta, prečnika 27,2 mm
XS:200 mm,
S: 300 mm,
M/L: 350 mm
VAN RYSEL sedište