Serija RCR
RCR asortiman je prava poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Za ovaj bicikl, performanse su nam bile prioritet. Poprečni preseci svake cevi su izračunati da budu što efikasniji u glavnim uglovima vetra (-15°/+15°). Ovaj bicikl spada u kategoriju "lakih aero" bicikala, nudeći savršenu ravnotežu između težine, krutosti i aerodinamike, rezultirajući izuzetnim biciklom.
Ako želite bicikl dizajniran da pobeđuje u trkama, ne tražite dalje od RCR-a.
Koja je razlika između RCR i RCR Pro?
Ono što čini karbonski okvir je njegova geometrija, oblici i raspored. Polaganje je način na koji se sklapaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva. Na okviru RCR-a koristimo samo vlakna visokog modula. Na RCR PRO smo odabrali izuzetna vlakna koja čine bicikl tvrđim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja blago smanjuju težinu. RCR PRO je spreman da se takmiči na najvišem nivou.
Pobliže o ramu
Okvir RCR-a je težak 830 g (farban) u veličini M.
Okvir RCR Pro je težak 790 g (farban) u veličini M.
RCR viljuška je teška 380 g (farbana) u veličini M.
Okvir može da primi gume širine do 33 mm.Moguće su male varijacije u težini u zavisnosti od boje (+/- 50 g).
Kokpit
Pametno smo integrisali delove ležajeva tako da se RCR nesmetano upravlja dok je ostao lak za održavanje.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali dovoljno čvrsta.
XXS: 70 mm
XS: 80mm
S: 90 mm,
M: 100 mm,
L: 110 mm,
XL: 120 mm.
Deda Superhero RS (karbon) upravljač.
Širina upravljača:XXS: 380 mm
XS/S: 400 mm,
M/L: 420 mm,
XL: 440 mm.
SRAM Rival pogonski sklop i Quark Power meter
RCR bicikl je opremljen kompletnim grupama SRAM Rival eTap AXS i Quarq meračem snage. Merač snage je neophodan za bicikliste koji žele da planiraju svoje treninge kako bi im pomogli da se poboljšaju.
Ukupna težina pogona: 3045 g sa meračem snage.
Elektronski pogonski sklop ima dve odvojene baterije (po jednu za svaki menjač).Možete da koristite SRAM aplikaciju da biste podesili svoj bicikl i pregledali podatke sa svojih vožnji.
Pogonski sklop SRAM Rival
Ručica menjača: Rival Etap AXS D1.
Prednji menjač: Rival Etap AXS D1.
Zadnji menjač: Rival Etap AXS D1 MAX 36T.
Kaseta: Rival XG 1250 D1 10-36.
Lančanik: Rival D1 DUB PM 48/35T.
Dužina kurble po veličinama:
XS/S: 165 mm
XS/S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L: 175 mm.
Lanac SRAM Rival.
Elementi SRAM-a se lako zamenjuju, a serija Force i Rival su kompatibilne.
Održavanje lančanika
Redovno servisirajte lančanik, naročito ako vozite u teškim uslovima (po mokrim i / ili prljavim putevima).
Redovno održavanje će učiniti da lančanik duže traje.
Redovno proveravajte i lanac uz pomoć indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našem sajtu.
Vek trajaknja lančanika
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Podaci u nastavku su prosečni, dati su da biste stekli opštu predstavu o tome šta možete da očekujete. Oni će se, naravno, razlikovati, u zavisnosti od toga koliko vodite brigu o pogonu.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Slabo održavan lanac može iskočiti i tako oštetiti ram bicikla.
Disk kočnice
SRAM Rival disk kočnice sa rotorom od 160 mm napred i 140 mm pozadi.
Kočnice Sram Rival su hidraulične. Ovo vam daje progresivno, snažnije kočenje nego kod hidrauličnih kočnica koje se aktiviraju kablom.
Kočnice ćete morati da centrirate. Jednostavno postepeno kočite 20 puta pri maloj brzini (20 km/h), a zatim ponovite pri brzini od 30 km/h. Uradite to na obe kočnice.
Centriranje stvara više trenja između diska i pakni kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da obnovite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje.
Upozorenje i podešavanja
Važno:nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako rotor dodiruje pakne, evo kako da poravnate točak i kaliper:
- Popustite osovinu točka.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite osovinu.
- Ako rotor i dalje dodiruje kočnice, uradite istu stvar i popustite kaliper.
- Ako ne možete da rešite ovaj problem, posetite neku od naših radionica.
Točkovi ZIPP 303s
303 S točak iz ZIPP-a ima najnovije tehnologije na tržištu. 100% karbonski tubeless točak bez kukica.
Ima visinu profila od 45 mm, veoma svestran profil koji omogućava trkačima da pokriju sve terene.
Unutrašnja širina od 23 mm za rukovanje gumama poprečnog preseka 28 mm. Pritisak između 2 i 5 bara (maksimalno).
Težina: 1530 g za par.
Michelin Power Cup crna guma
Povećajte svoje samopouzdanje uz Michelin Pover Cup drumsku gumu za takmičenja i treninge.
Ovu gumu koristi tim Cofidis za takmičenja. Direktno je inspirisana MotoGP tehnologijom, donoseći vam brzinu i performanse. Lagan je i pouzdan zahvaljujući Michelin Aramid Shield tehnologiji i kućištu od 3 x 120 TPI.Michelin GUM-X smesa dobro prijanja uz put i održava vas stabilnim i na suvom i na mokrom terenu.
700 x 28: pritisak između 4 i 6,5 bara.
240 g
S unutrašnjom gumom ili bez
Preporučujemo vam da gume zamenite varijantom tubeless, koristeći ventil za tubeless koji dolazi s ovim biciklom.
Tubeless je udobnija i efikasnija varijanta, a gume možete i sami popraviti kada se malo probuše.
Naravno, uvek treba da nosite unutrašnju cev u priboru za popravku, u slučaju da dođe do malo većeg bušenja.
Položaj
15 mm RCR karbonska sedišna cev
145 mm Decathlon drumsko lagano sedište, ima kratak nos kako bi unapredilo stabilnost i ublažilo pritisak na oblast mekog tkiva.
Težina 250 g.
Pedale
Pedale nisu priložene.
Koju veličinu izabrati?
Pogledajte tabelu geometrije rama bicikla.
Ako ste između dve veličine, kraći bicikl je bolji ako želite veću odzivnost i živahnost. Međutim, ako želite više udobnosti tokom vožnje na veće udaljenosti, bolje da uzmete veću veličinu.