Potpora
Pronađite sav sadržaj dostupan o vašem biciklu klikom na link ispod:
https://www.supportdecathlon.com
XCR TRI OKVIR, ZVER NA TOČKOVIMA!
XCR ram je ram od visokomodulnog karbona koji zadovoljava zahteve najvišeg nivoa biciklista.
Naš partner triatlonac Denis Ševro, dvostruki evropski šampion Ironman takmičenja, vozi XCR.
Dizajniran je sa Swiss Side, čije stručnosti u aerodinamici su mu omogućile da traži svaku priliku za optimizaciju bez kompromisa.
Da bi se zadovoljile nutritivne potrebe dugoprugaškog triatlona, na gornju cev bicikla se postavlja bento kutija koja može da skladišti do 6 štanglica ili gelova.
XCR TRIATLON KOKPIT
Pravilan položaj je ključni faktor u performansama, posebno kada je reč o hronometru.
Dizajnirali smo kokpit koji omogućava višestruka podešavanja. visina, širina, dubina i ugao, koristeći različite elemente kao što su platforma za podršku produžetka i razni distanceri.
Što se tiče produžetaka, izabrali smo model Zipp Vuka Carbon EVO 110 zbog savršene ergonomije.
SRAM RIVAL AXS GRUPA
Izabrali smo CLM Triathlon SRAM Rival grupu.
Sram S900 levom polugom sa kočnicom i crevom
Sram S900 desnom polugom sa kočnicom i crevom
Sram AXS Blipbox kućište za povezivanje
Sram AXS Blips satelitska dugmad
Sram AXS Clics satelitska dugmad
Sram AXS punjač
Sram AXS baterije x2
Sram rival AXS prednji menjač
Sram rival AXS 12-brzinski zadnji menjač
Sram rival 10-30 12-brzinska kaseta
Rival 48x35 ležaj pogona
Veličine poluge pedala:
XS/S 170 mm
M/L 172.5 mm
XL 175 mm
SWISS SIDE TOČKOVI / MICHELIN GUME
Švajcarski točkovi Swiss Side su među najbržima na tržištu i potpuno je logično što smo izabrali modele Hadron² Classic, koji su zlatni standard u aerodinamici.
Prednji točak: HADRON² Ultimate 625 zadnji točak:
HADRON² Ultimate 800
Sa ekonomičnijim DT Swiss žbicama i glavčinama, HADRON² Classic su najbolji točkovi u pogledu performansi.
Michelin Power Cup Tubeless ready gume 700x25
Preporučeni pritisak: 5 - 8 bara
Upozorenje i podešavanja
Važno: nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako rotor dodiruje pakne, evo kako da poravnate točak i kaliper:
- Popustite osovinu točka.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite osovinu.
- Ako rotor i dalje dodiruje kočnice, uradite istu stvar i popustite kaliper.
- Ako ne možete da rešite ovaj problem, posetite neku od naših radionica.
ODZRAČIVANJE POSTUPAK
Ozračujte kočnice na ravnom i suvom putu bez prepreka.Važno je da menjate prednje i zadnje kočnice i da radite sledeće korake:
1. korak: Vozite brzinom 15 km/h i postepeno kočite da biste usporili do 5 km/h, 10 puta zaredom.
2. korak: Vozite brzinom 20 km/h i postepeno kočite da biste usporili do 5 km/h, 10 puta zaredom.
3. korak: Vozite brzinom 25 km/h i postepeno kočite da biste usporili do 5 km/h, 10 puta zaredom.
Između svakog koraka, otpustite i vozite nekoliko desetina metara.
Saveti za održavanje
Redovno servisirajte lančanik, naročito ako vozite u teškim uslovima (po mokrim i / ili prljavim putevima).
Redovno održavanje će učiniti da lančanik duže traje.
Redovno proveravajte i lanac uz pomoć indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našem sajtu.
Koju veličinu izabrati?
Pogledajte tabelu geometrije rama bicikla.
Idealno, preporučujemo da uradite posturalnu studiju kako biste maksimalno iskoristili performanse vašeg bicikla.
Ako ste između dve veličine, kraći bicikl je bolji ako želite veću odzivnost i živahnost. Međutim, ako želite više udobnosti tokom vožnje na veće udaljenosti, bolje da uzmete veću veličinu.
Pedale
Pedale nisu priložene.