Novi EDR bicikli
EDR je nova linija bicikala marke Van Rysel.
Ali ne brinite, izdržljivost i brzina se ne isključuju. To je izazov kojeg je postavio sam sebi naš tim dizajnera dok su dizajnirali ovu novu liniju.
EDR ramovi su odlično rešenje za takmičare koji traže bicikl koji bi bio podjednako dobar za vožnje po brdima i po putevima.
Odlična kombinacija čvrstoće, niske težine i udobnosti obezbediće vam nove rekorde.
EDR ram i viljuška
Teži samo 890 g (neto, veličina M), EDR ram i viljuška su izrađeni od modularnih karbonskih vlakana koja obezbeđuju odličnu čvrstoću, praveći ga reaktivnim na svako ubrzanje.
Težina viljuške: 382 g.
Dizajn zadovoljava potrebe većine zahtevnih penjača i trkača u planinama i na ravnom. Zadovoljava sve zahteve amaterskih i profesionalnih vozača visokog nivoa. Pogonska osovina Press-fit 86 i ram kompatibilan sa Di2.
Deda Zero 2 upravljač i lula
Upravljač Deda Zero 2. Upravljač ima patentovanu kompaktnu RHM (rapid hand movement) geometriju i aerodinamički prerez, što ga čini lakog i udobnog za držanje. Deda Zero 2 je izrađen od lagane legure 6061 za pouzdanost i izdržljivost. Širina od kraja do kraja: XS, S: 400 mm. M, L, XL: 420 mm.
Deda Zero 2 lula. Dužina: XS: 90 mm, S: 100 mm. M: 110 mm, L: 120 mm, XL: 130 mm.
SRAM Rival pogonski sklop i Quark Power meter
Bicikl je opremljen kompletnim grupama SRAM Rival eTap AKSS i Quarq meračem snage. Merač snage je neophodan za bicikliste koji žele da planiraju svoje treninge kako bi im pomogli da se poboljšaju.
Ukupna težina pogonskog sklopa: 3045 g sa meračem snage.
Elektronski pogonski sklop ima dve odvojene baterije (po jednu za svaki menjač).Možete da koristite SRAM aplikaciju da biste podesili svoj bicikl i pregledali podatke sa svojih vožnji.
Pogonski sklop SRAM Rival
Ručica menjača: Rival Etap AXS D1.
Prednji menjač: Rival Etap AXS D1.
Zadnji menjač: Rival Etap AXS D1 MAX 36T.
Kaseta: RIVAL XG 1250 D1 10-36 (10,11,12,13,15,17,19,21,24,28,32,36).
Lančanik: Rival D1 DUB PM 48/35T.
Dužina kurble po veličinama:
XS/S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L/XL: 175 mm.
Lanac SRAM Rival.
Elementi SRAM-a se lako zamenjuju, a serija Force i Rival su kompatibilne.
Disk kočnice
SRAM Rival disk kočnice sa rotorom od 160 mm napred i 140 mm pozadi.
SRAM Rival kočnice su hidraulične. Ovo vam daje progresivno, snažnije kočenje nego kod hidrauličkih kočnica koje se aktiviraju kablom.
Kočnice ćete morati da centrirate. Jednostavno postepeno kočite 20 puta pri maloj brzini (20 km/h), a zatim ponovite pri brzini od 30 km/h. Uradite to na obe kočnice.
Centriranje stvara više trenja između diska i pakni kočnice.
Tubeless točkovi Fulcrum Racing3 DB (1)
Bicikl je opremljen tehnologijom dizajniranom za bolji performans u različitim situacijama, uspešno definišući novi standard zadovoljstva i pouzdanosti.
Obezbeđuje odličnu efikasnost kotrljanja zahvaljujući konusnim i šoljastim ležajevima, dok ostaju udobne zahvaljujući žbicama, koje obezbeđuju više od 25% veću apsorpciju u poređenju s Racing Zero.
Tubeless točkovi Fulcrum RACING3 DB (2)
Širina felne: Spreda: 23,8 mm. Tip točka: guma. Visina: 28 mm. Težina (za par): 1660 g. Žbice napred: 21 (7 levo - 14 desno). Žbice pozadi: 21 (14 levo - 7 desno). Čvorište: konusni/šoljasti sistem, podesiv. Čvorište: aluminijumske, flanša s aluminijumom. Telo zamajca: Shimano/Sram, 10/11 brzina. Maksimalna težina biciklista: 109 kg.
Spoljne gume Hutchinson Fusion 5 Performance
Veličina: 700 x 25 C. Dve godine istraživanja tima kod Hutchinsona značilo je nastanak nove gume elevenStorm, koja ispunjava pet glavnih kriterijuma performansa za vrhunske gume: prianjanje, izdržljivost, kotrljanje, otpornost na bušenje, udobnost. Ova verzija nudi odličnu ravnotežu za bicikliste koji žele bržu vožnju. Ako se kombinuje sa trakom Kevlar ispod gazećeg sloja, omogućava vam bezbrižnu vožnju na više od 4000 km. Tubeless Ready.
Presek gume
Ram je kompatibilan sa gumama sa maksimalnim presekom od 28 mm.
Sedište / šipka sedišta
Fizik Vento R5 Black. Karbonska šipka sedišta VR 27,2.
Pedale
Pedale bez klipsera nisu priložene.
Održavanje lančanika
Imajte na umu da je važno redovno servisirati pogonski sklop, posebno ako se vozite u teškim uslovima (mokri i/ili prljavi putevi). Redovno održavanje će učiniti da pogonski sklop duže traje.
Redovno proveravajte i lanac uz pomoć indikatora istrošenosti lanca,
koji je na raspolaganju na našoj veb-stranici.
Vek trajaknja lančanika
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Podaci u nastavku su prosečni, dati su da biste stekli opštu predstavu o tome šta možete da očekujete. Oni će se, naravno, razlikovati, u zavisnosti od toga koliko vodite brigu o pogonu.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km. Slabo održavan lanac može iskočiti i tako oštetiti ram bicikla.
Održavanje kočnica
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da obnovite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje.
Upozorenje i podešavanja
Napomena: nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako disk dodirne, sledite ova uputstva da biste ponovo poravnali točak i klešta: - Olabavite osovinu točka.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite osovinu točka.
- Ako se disk ponovo dodirne, moraćete da uradite istu stvar dok otpuštate klešta.
- Ako se problem nastavi, posetite prodavnicu.