Tehničke informacije
Vrsta gume: unutrašnja (nije kompatibilna sa tubeless).
Gazeći sloj: folding bead
Karkasa: 30 TPI
Sastav: mono-smeša
Teren: trejl staze.
Uslovi: kombinovani. Zaštita od bušenja: da. Kompatibilno s električnim biciklima: da. Težina: 720 g
Kompatibilnost sa felnama: između 17c i 30c.
Kako izmeriti ishabanost gume?
Kako biste ocenili istrošenost gume i znali kada je treba zameniti, treba da pregledate gazeći sloj.
Znakovi istrošenosti su:
- istrošenost gazećeg sloja,
- vidljive manje pukotine,
- niska dubina gazećeg sloja,
- kostur postaje vidljiv.
U svim navedenim slučajevima guma je ishabana, pa je morate zameniti.
Kako odmontirati gumu?
Da biste skinuli gumu, prvo ispumpajte unutrašnju gumu do stepena da više ne izlazi vazduh.
Zatim odvojite gumu od rama pomoću poluge.
Nameštanje gume
Za vraćanje gume, stavite jednu stranu gume u felnu. Nakon toga, naduvajte unutrašnju gumu do 30% pre nego što je stavite u spoljnu gumu (time smanjujete rizik od štipanja unutrašnje gume).
Nakon toga stavite drugu stranu spoljne gume na felnu, počevši od strane suprotne od ventila. Pre naduvavanja unutrašnje gume, proverite da nije uštinuta između spoljne gume i felne.
Kako ispravno naduvati gumu
Pažljivo naduvajte gumu. Preporučeni pritisak je naveden na gumi. Pre svake vožnje proverite da li su gume ispravno naduvane.Minimalni pritisak za ovu gumu je 2 bara, a maksimalni 5 bara.
Savet profesionalaca
Tokom naduvavanja, važno je postići odgovarajući pritisak u zavisnosti od terena i posebno u zavisnosti od vremena. Ako vozite po kišnom vremenu, slobodno spustite pritisak u gumama da biste povećali prianjanje. Kada se vozite u suvim vremenskim uslovima, možete pojačati pritisak za bolje performanse.