Podaci
Težina: 365 g.+/- 5 g.
Oblik: Kapljica.Balans: Neutralan.
Debljina: 38 mm.Sastav okvira: 3 sloja fiberglasa + 1 sloj Metal Biaxial Core
Sastav unutrašnjosti: meka pena Eva (za optimalne performanse pri umerenoj brzini i veliku toleranciju za udarce van centra).
Tehnički dizajn
Karbon Twin Tube: okvir od ugljenika Twin Tube. Čini reket čvršćim i smanjuje torziju za maksimalnu snagu. Povećava snagu i stabilnost.
Promenljiva veličina otvora: Kombinacija i distribucija rupica različitih veličina na površini reketa povećava slatku tačku (savršeno mesto za udarac lopte).
Grupa površina: Gruba površina za bolji spin.
Visoko modularni karbon: ojačanja od ugljenika velike gustine za bolju izdržljivost reketa.
Metal Biaxial Core: nova tehnologija koja spaja izlaz loptice s udobnošću.
Jezgro Metal Biaxial Core sastoji se od metalne mrežice, tkane od fiberglasa, pozicionirane u grlu reketa.
Metalna mrežica generiše bolji izlaz lopte. Pruža bolju otpornost na fleksiju, što omogućava reketu da prenese više energije na lopticu. Što se tiče fiberglasa, on omogućava bolju kontrolu. Čini reket stabilnim i omogućava da loptica prati putanju koju je igrač planirao.
Sistem Shock Block
Sistem Shock Block prigušuje vibracije.
Ova tehnologija je napravljena 2002. od strane Decathlon-ovog centra za istraživanje i razvoj. Inženjeri proizvoda Kuikma su preradili tehnologiju kako bi je prilagodili reketu za padel.
Umetak od elastomera u dršci reketa smanjuje vibracije za povećanu udobnost pri udaru.
Testea Padel ®
Laboratorijska istraživanja, sprovedena u saradnji sa Testea Padel (laboratorijom specijalizovanom za tehnologije reketa za padel) pokazala su da sistem Shock Block smanjuje vibracije do 38%.
Okvir Air Foam
Reket ima dupli cevasti dizajn za optimizaciju krutosti i snage reketa. Naši dizajnerski timovi su umetnuli EVA penu unutar cevi u glavi reketa.
Ovo jača reket i čini ga izdržljivijim, što je naš prioritet za sve proizvode Kuikma.
Vrhunski reket po povoljnoj ceni, kako je to moguće?
Tim Kuikma ne želi da igrači padela plaćaju više za nešto što ne doprinosi njihovoj igri.
Budući da smo ne samo dizajneri nego i trgovci, to nam pomaže da smanjimo broj posrednika između proizvodnje i distribucije reketa.
To nam takođe omogućava da smanjimo troškove komunikacije (kampanje i sponzorstva). Najbolji tipovi komunikacije koje možemo da zamislimo su isprobavanja proizvoda i usmene preporuke igrača.