Reč našeg proizvodnog menadžera
Tokom razgovora sa spasiocima, saznali smo da je kontrola disanja neophodna kada učimo da plivamo. Napravili smo igru Tiball da bismo vam pružili nov i progresivan način učenja, s različitim metama koje idu do dubine od 1,40 m.
Igra Tiball se može igrati samostalno ili s drugima, pruža odličnu zabavu za roditelja i dete koje tek otkriva podvodni svet. Tiball se veoma brzo montira u vodi.
Učenje plivanja podstiče psihomotorni razvoj deteta.
Nabaiji nudi tri iskustva ranog učenja: Otkrivanje vode, Otkrivanje plivanja i Otkrivanje podvodnog sveta.
Dostupni su odgovarajući proizvodi za svako od ovih iskustava.
Podvodna igra Tiball je deo iskustva „Otkrivanje podvodnog sveta“.
Preporuke za upotrebu
Proizvod se sastoji od plovka sa 140 cm otežane mreže, sa šest meta s rupama označenim brojem. U torbi se nalaze i tri penaste loptice.
Kada bacite proizvod u vodu, on se rasklopi i odmah postavi pod vodom.
Proizvod ne ostavljajte na direktnom suncu da ne bi prebrzo izbledeo.
Ideja za igru broj 1 = Detonator
Kao što možete primetiti, svaka meta ima broj. Ovaj broj je ekvivalentan broju poena. Jedan poen za najpristupačniji cilj, zatim dva, pa tri boda itd. Možete dodati i sedmu metu tako što ćete otvoriti dno i to će biti sedam poena.
Dete treba da uzme loptu i postigne što je moguće više poena za 30 sekundi.
Ideja za igru broj 2 = Piramida
Dete mora da ubaci loptu u prvu metu i vrati se na površinu. Zatim se vraća pod vodu i ubacuje u drugu, i tako sve do najdublje mete koju može da postigne.
Svaki put se vraća na površinu i ponovo zaranja, onoliko puta koliko preostalih meta ima.
Primer 3: 1 2 3 3 3 3 3 3 3 2 1
Primer 4: 1 2 3 4 4 4 4 4 3 2 1
Primer 5: 1 2 3 4 5 5 5 4 3 2 1
Primer 6: 1 2 3 4 5 6 5 4 3 2 1
Igru moraju da završe što je brže moguće.
Ideja za igru broj 3 = Som
Dva tima igraju jedan protiv drugog. Napadački tim postiže poene ubacivanjem loptice u jednu od meta. Odbrambeni tim pokušava da spreči da napadački tim postigne poene.
Napadački igrači mogu dodavati lopticu na površini ili pod vodom. Kada su na površini s lopticom, odbrambeni tim može da ih dodirne. Nakon pet dodirivanja, loptica prelazi u drugi tim.
Odbrambeni tim ne može da dodirne napadački pod vodom, a loptu može da dotakne samo otvorenim dlanom.
Ideja za igru broj 4 = Sef
Odrasla osoba daje tajnu šifru sefa (broj) detetu, koje zatim mora da dostigne taj broj postižući poene ubacivanjem loptice u metu. Dete mora da otvori sef što je brže moguće.
Ova igra može biti timska, s jednim ili više timova.
Varijanta: Ako dete ubaci lopticu u najdublju metu, ne postiže nove poene, već dotadašnji rezultat množi sa dva.
Ideja za igru broj 5 = Podvodna košarka
Ista pravila kao i za soma, ali sa dva proizvoda Tiball.
Svaki tim ima korpu koju napada i brani, kao u košarci.