Ispitala deca, odobrili profesionalci
"Kako bismo proverili efikasnost kompleta, sproveli smo uporedna ispitivanja sa 18-oro dece.
Devetoro njih je koristilo komplet za vežbanje ravnoteže po 20 minuta dva puta nedeljno, tokom dva meseca, dok ostalih devetoro nije. Rezultati su bili jasni: deca koja su koristila proizvod tokom nekoliko nedelja su poboljšala svoju ravnotežu mnogo više od one koja nisu. “
Izmislite sopstveni poligon
"Zahvaljujući ovom kompletu za vežbanje ravnoteže, deca mogu da puste mašti na volju i prave sopstvene poligone, kreiraju sopstvene priče. Mogu da počnu sa gredama koje leže na zemlji radi sigurnosti . Zatim se mogu podići ili koristiti sa zakrivljene strane, kako bi se povećala nestabilnost. Male životinje im omogućavaju da kreiraju sopstvene priče, da ih preskaču ili hvataju." Anabel, inženjer proizvoda za bebi gimnastiku.
Specifikacije
Dužina grede: 700 mm
Dimenzije osnove: 270 x 270 mm
Dimenzije kada je proizvod potpuno postavljen (četvorougaone): 1.200 x 1.200 mm
Glavne faze razvoja dinamičke ravnoteže
Pre 4. godine, deca moraju da nauče da se kreću u datom smeru tako što postepeno napreduju krećući se jednom nogom za drugom.
Sa 4 godine, deca mogu da hodanju jednu nogu pred drugom po gredi koja je jedan i po put veća od njihovo stopala.
U uzrastu od 6 godina, deca mogu da hodaju postavljajući pete pa prste na gredi koja je širine njihovih stopala.
Psihomotorni razvoj:
Dečji psihomotorni razvoj zavisi od kombinacije genetike, motoričkih veština i mentalnih sposobnosti.
Proizvod može da utiče na psihomotorni razvoj deteta, ukoliko podržava njihove motoričke veštine.
Postoji nekoliko aspekata motoričkih veština: telesna mapa, dinamička koordinacija, ravnoteža, koordinacija očiju i ruku, fine motoričke veštine i vremenska i prostorna struktura.
Mapa tela
Mapa tela se odnosi na detetovu percepciju svog tela, što im omogućava da savladaju svoje pokrete i razviju samosvest. Razvija se na osnovu senzacija i radnji ("telo koje oseća, kreće") pre nego što im bude predstavljena i opisana ("telesna predstava", crtež osobe). Što se dete više kreće, to više uči da precizira svoju mapu tela i bolje se kreće.
Koordinacija očiju i ruku
Koordinacija oko-ruka uključuje radnje koje su potrebne za ciljanje delom ili celim telom: za malu decu, prateći put, zatim ciljajući prvo na velike predmete i mete rukama i nogama, pre nego što pređu na sve manje predmete i mete dok uče da kontrolišu svoje prste: sviranje klavira, navlačenje perli na žici, pisanje.
Vremenska i prostorna svest
Svest o vremenu i prostoru obuhvata sve ono što uključuje detetovu percepciju sebe u vremenu (pre/posle, ritmička aktivnost, dan/noć, godišnja doba, itd.) i prostoru (ispred/iza, na/ispod, desno/levo, itd.)
Uputstva za upotrebu
Ne čuvati direktno na podu. Stavite ih na zaštitnu prostirku kako ne biste oštetili pod.