Integrisano povezivanje 2G/WiFi/Bluetooth
Ovaj e-bicikl dolazi sa integrisanom elektronikom koja vam omogućava da povežete svoj bicikl sa pametnim telefonom i pretvorite ga u „super bicikl“. To znači da možete videti tačnu lokaciju svog bicikla u bilo kom trenutku i odmah znati da li je ukraden.
Ovu tehnologiju napravio je naš holandski partner AXA Security, koji je specijalizovan za sigurnost bicikala (svetla i brave), i to već preko 100 godina.
Troškovi povezivanja
Povezljivost, npr. lociranje bicikla, znači trošak: SIM kartica, 2G potrošnja, obrada podataka o upotrebi bicikla, itd..
Prva godina ove usluge se dobija s kupovinom bicikla, a zatim se plaća (počev od druge godine korišćenja), ali nije obavezna.
Možete izabrati da li ćete se od druge godine pretplatiti na ovaj paket (24 €/godišnje) ili ne, omogućavajući vam da koristite funkcije aplikacije Decathlon Geocover.
U čemu je poenta „pametnog“ bicikla?
„Pametni“ bicikl je bicikl koji je „nadograđen“ super moćima!
Ova vrsta bicikla pruža vam skup funkcija i usluga koje ne možete dobiti od „nepametnog“, klasičnog bicikla.
Na primer, dobićete upozorenje kada neko drugi dodirne vaš bicikl ili kada se pomeri bez vašeg znanja. Uključene su i druge funkcije koje su zgodne za bicikliste, a nove se često dodaju. Tako da ovi bicikli stalno postaju sve bolji i bolji!
Pametno rešenje za zaštitu od krađa
Uskoro ćete moći da sklopite pristupačno osiguranje koje nudi puno pokriće (nesreće, štete, krađe), uključujući i ekskluzivnu uslugu popravke bicikla.
Ako vam bicikl ukradu, aplikacija Decathlon Geocover će vas odmah upozoriti. Može se pozvati privatna služba obezbeđenja da locira vaš bicikl i vrati vam ga (tamo gde to dozvoljavaju lokalne vlasti). Ako ne mogu da ga lociraju, vaše osiguranje će vam pokriti štetu.
U čemu je poenta servisa Bike Recovery ako ste osigurani protiv krađe? (Servis nije dostupan u svim zemljama)
U većini slučajeva, servis Bike Recovery vraća vam bicikl veoma brzo (u proseku za 48 sati).
Naravno, možete sklopiti osiguranje od krađe bicikla bez usluge popravke, ali to će biti skuplje, jer postoji veliki rizik da vam bicikl neće biti vraćen.
Motor
Motor srednjeg pogona Brose Drive C Mag 36 V 250 W. Pogon na pojas za tihu vožnju.
Najveći moment sile motora 50 Nm Maksimalan obrtni moment motora 50 Nm. Ovaj broj vam govori koliko lako će se bicikl nositi s određenim poteškoćama (kao što je brdo).
Motor je povezan sa senzorom obrtnog momenta za podešavanje električne pomoći na osnovu kretanja pedala i pritiska koji se na njih vrši, baš kao gas kod automobila.
Kontrola asistencije
Na levoj strani upravljača nalazi se kontrolni LCD LED ekran, pa možete izabrati između tri nivoa asistencije bez puštanja upravljača:
Način „off" - deaktiviran (baterija se ne troši),
Način 1 – ekonomski:
do 70% asistencije.
Način 2 – normalni: do 140% asistencije.
Način 3 – sportski: do 280% asistencije.
Način šetanja: pruža vam asistenciju dok gurate bicikl (do 6 km/h).
Ostale funkcije ekrana
Preostalo trajanje baterije (u procentima).
Prikazuje:
trenutnu brzinu, ukupnu razdaljinu (ODO),
današnju razdaljinu (TRIP: resetuje se držanjem dugmeta - nekoliko sekundi). Udaljenost koja se može preći s preostalom baterijom u zavisnosti od načina rada koji se koristi (TRIP TO GO).
Možete takođe i upaliti svetla, što će aktivirati pozadinsko osvetljenje ekrana.
Ispod ekrana nalazi se priključak za USB, pa možete puniti svoj pametni telefon.
Baterija
Baterija se može zaključati (dolazi s dva ključa).
Može se i izvaditi da bi se napunila (npr. u kancelariji).
Snaga
Domet baterije je samo primer, zasnovan je za osobu od 70 kg koja se vozi na relativno ravnoj ruti.
Napomena: Domet baterije može varirati u zavisnosti od težine koja se vozi (težina korisnika + težina prtljaga), nagiba ( uzbrdica) i vremenskih uslova (niske temperature smanjuju životni vek baterije).
Menjanje brzina Shimano Nexus
Ovaj tip sistema menjača je dizajniran tako da vam omogućava menjanje brzina i onda kada ne okrećete pedale. Ovo olakšava pokretanje bicikla, naročito kada nosite mnogo stvari.
Sistem je takođe otporan na udarce, jer je potpuno integrisan u glavčinu zadnjeg točka i zato mu je potrebno veoma malo održavanja.
Kontrola se vrši ručnim menjačem.
Upozorenje: sistem zahteva da zaustavite okretanje pedala na 1 sekund da biste promenili brzinu.
Ram
Ram od aluminijuma 6061 za manje težine i više dinamike. Dostupan u uniseks verziji s niskim okvirom radi lakšeg opkoračivanja, kao i u verziji s visokim okvirom.
Težina rama: između 4,6 kg i 4,8 kg, u zavisnosti od veličine i vrste rama.
Mat bela boja.
Viljuška
Aluminijumska rekreativna suspenziona viljuška Suntour Nex s hodom od 63 mm apsorbuje neravnine na putu i pruža vam više udobnosti tokom vožnje.
Kočenje
Hidraulične disk kočnice Tektro. Aluminijumske ručice kočnica.
Upravljač/lula/upravljanje
Aluminijumska ručka holandskog tipa i lula (prečnik: 25,4 mm) koje se mogu pomerati gore ili dole za udobniji, uspravniji položaj leđa.
Rukohvati s konektorima za svetla Vioo Clip koja omogućavaju da budete vidljivi sa strane tokom vožnje.
SEDIŠTE I ŠIPKA SEDIŠTA
Aluminijumska šipka sedišta (prečnik: 28,6 mm). Široko sedište čija se podloga od pene razlikuje u tvrdoći u zavisnosti od tačaka pritiska između vaše zadnjice i sedišta.Podesiva stezaljka omogućava optimizaciju položaja sedišta.
Stezaljka za sedište sa mogućnošću zaključavanja (prečnik: 31,8 mm) tako da oportunistički lopovi ne mogu da ukradu vaše sedište / šipku sedišta.
Vidljivost
Prednja i zadnja svetla Axa LED na baterije zahtevaju da kontrolni ekran bude uključen. Prednje svetlo ugrađeno u ram, a zadnje u zadnji blatobran, pa se ne može polomiti.
Svetla 20 luksa.
Može se videti sa udaljenosti od 150 m odzada, i osvetljava 30 m napred.
Zadnji reflektor ugrađen u nosač korpe.
Pogonski sklop / pedale
Glavčina sa zupčanicima Shimano Nexus sa 7 brzina, koja se kontroliše na upravljaču. Jednostruki lančanik 44 T, aluminijumske ručice 170 mm i zupčanik 19T.
Razvoj u metrima: od 3,12 m do 7,66 m. Brzine možete menjati bez pedaliranja, što je praktično u gradskoj vožnji. Jednostruki lančanik i zupčanik ograničavaju održavanje i pad lanca. Zatezač lanca za kompenzaciju istezanja.
Uski lanac EPT KMC Z1eHX protiv rđe, ojačan za električna bicikla.
Aluminijumske pedale.
Točkovi
Gume 60 TPI, 700 x 44 tip sa niskim pritiskom za glatku i udobniju vožnju.
Ventili šreder za naduvavanje.
Idealan pritisak je između 3,5 i 4 bara. Ovo optimizuje vek trajanja baterije i sprečava bušenje.
1 mm najlonska unutrašnja obloga gume.
Bicikl ima osovine 3/8" sa 26 navoja po inču. (prednji i zadnji točak).
Reflektivna traka za bolju vidljivost.
Oprema
Zadnji nosač korpe, prednja i zadnja svetla na baterije, prednji i zadnji blatobran, bočni nogar, štitnik lanca.
Nogar
Bočni nogar je zašrafljen u ram i naročito izabran da izdrži težinu električnog bicikla, kao i da mu pruži više stabilnosti dok je parkiran.
Nije predviđen da izdrži težinu dečjeg sedišta i deteta tokom mirovanja.
Kompatibilni dodaci
Pak treger može podneti 27 kg, uključujući i dečje sedište i sve naše torbe Elops.Ram ima umetke na šipci sedišta koji mogu da drže sklopivu bravu i Ringlock / bravu okvira zadnjeg točka koja sprečava okretanje zadnjeg točka dok je bicikl parkiran.
Upravljač je kompatibilan s našom korpom 500 od 12 l.
Ovaj bicikl nije testiran i odobren za upotrebu s prikolicom.
Kako radi električni bicikl?
Električni bicikli vam pomažu u pedaliranju, pa ne morate mnogo da se znojite. Međutim, da bi vam motor pružio ovu pomoć, ipak morate da okrećete pedale.
Motor vas pokreće do maksimalne brzine od 25 km/h i isključuje se kada prestanete da okrećete pedale.
Ako ne želite da koristite asistenciju, ona se uvek može isključiti, pa možete voziti kao da ste na običnom biciklu.
Vaš električni bicikl je takođe testiran i na kiši.
Koja je prava veličina?
Dostupne dve veličine, s dva oblika rama (visok/nizak).
Veličina S / M:od 1,55 cm do 1,75 cm. Veličina L/XL: od 1,75 m do 1,95 m. Ako ste između veličina, veća će vam pružiti viši i udobniji položaj.
Težina bicikla
(sa pedalama i baterijom):
veličina S / M: 26,08 kg (visok ram) i 25,2 kg (nizak ram). Veličina L/XL: 26,58 kg (nizak ram) i 25,88 kg (visok ram).
Maksimalna težina
Ovaj električni bicikl odobren je u skladu sa standardom EN 15194 za maksimalnu težinu od 150 kg (bicikl + korisnik + teret).
Kako puniti električni bicikl
Uklonjiva baterija koja se može i zaključati može se puniti u utičnici, na biciklu ili bez njega. Bicikl ima punjač u ove svrhe.
Potrebno je pet sati da bi se potpuno prazna baterija napunila.
Održavanje / skladištenje
Litijum-jonsku bateriju je najbolje redovno puniti, pre nego što se potpuno isprazni.
Ako bateriju ne koristite duži vremenski period, držite je u načinu rada „deep sleep“, napunjenu do 80%. U suprotnom, punite je svaka tri meseca.
Najbolje je da bateriju čuvate na toplom i suvom mestu (25 °C).
Transport / reciklaža
Kao deo naše ekološke politike, u Francuskoj stare baterije možete ostaviti u radionici Decathlon prodavnice da bi ih recikliralo odobreno telo. Procedura i dobavljač reciklaže razlikuju se od zemlje do zemlje.
Litijum-jonske baterije podležu pravilima specijalnog transporta (brodovi, avioni).
Dokument za vašu bateriju, koji se zove MSDS, možete tražiti od Decathlon-ovih biciklističkih timova.
Raspoloživost rezervnih delova
Električni delovi biće dostupni 10 godina (motor, baterija, električni delovi) ili, ako budu zamenjeni, biće kompatibilni s prethodnim modelima.
Saveti za održavanje
1) Pre izvođenja bilo kakvih radova na električnom biciklu (čišćenje, električno ili mehaničko održavanje), morate prvo isključiti električni bicikl i izvaditi bateriju. 2) Ne zaboravite da servisirate pogon (očistite i podmažite lanac).
3) Ne koristite pranje pod pritiskom.
Saveti za odlaganje
Čuvajte bicikl na zaštićenom mestu ili ga prekrijte navlakom.
Preporučljivo je i da izvadite bateriju i držite je na sobnoj temperaturi kada je ne koristite duži vremenski period, kao što je navedeno u uputstvima.
Ograničenja
Morsko okruženje (vazduh, prskanje mora) je veoma korozivno za mehaničke i metalne delove, zato vam savetujemo da redovno mažete čitav pogonski sklop bicikla i povremeno obrišete pozicionirajuće elemente (upravljač, cevi sedišta, itd.) vlažnom krpom kako biste uklonili eventualne naslage soli.
Ograničenja za nosač pak tregera
Nosiljka na ovom biciklu je odobrena za nošenje tereta do 27 kg.
Tako je zabranjeno voziti se sa odraslom osobom koja je smeštena na nosaču za teret.
Dizajn
Dizajnirali timovi inženjera i dizajnera u Lilu. Sastavljeno u Portugaliji.
Nekoliko reči tima
„Ovaj prvi povezani Decathlon bicikl je pre svega efikasan odgovor na borbu protiv krađe bicikala i da električni bicikl postane prava i trajna alternativa vozilima sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.Ovo tehničko rešenje takođe omogućava korišćenje novih usluga koje nisu moguće sa biciklom koji nije povezan. Ovo su pametni i "uvećani" bicikli koji pružaju udobniju i sigurniju vožnju.