Ram
Napravljen od čeličnog rama da bolje apsorbuje vibracije sa puta, čineći vašu vožnju udobnijom.
Dostupne varijante rama step-over i step-through, što olakšava vožnju.
Veličine S/M, L/XL; Težina rama (čelik): 4 kg.
Viljuška
Čelična viljuška da apsorbuje male neravnine na putu i da vam bude udobnije dok vozite.
Kočenje
Prednje i zadnje čelične V-kočnice postavljene ispod rama dajući biciklu lep aerodinamičan izgled. Aluminijumske ručice kočnica.
Upravljač/lula/upravljanje
Klasični čelični upravljač u holandskom stilu, aluminijumski amortizer (prečnik 22,2), podesiv po visini i može se postaviti u veoma udoban uspravan položaj. Ergonomske drške za više udobnosti prilikom vožnje; opremljen držačima u koje možete staviti VIOO kako biste bili vidljivi sa strane. Samocentrirajuća opruga je dodata između viljuške i rama kako bi se vaš bicikl stabilizovao sa napunjenim pak tregerjem ili korpom, dok se vozite ili stojite.
Sedište / šipka sedišta
Šipka sedišta, podesiva po visini (prečnik 28,6 mm), napravljena od čelika da efikasnije apsorbuje vibracije i pruža udobniju vožnju. Široko sedište sa različitom penastom postavom, u odnosu na tačke pritiska između zadnjice i sedišta. Sedište je postavljeno pod uglom od 12° radi veće udobnosti. Stezaljka sedišta sa mogućnošću zaključavanja (prečnik: 31,8 mm) tako da oportunistički lopovi ne mogu da vam ukradu sedište/šipku sedišta.
Vidljivost
Prednja i zadnja svetla pokretana dinamom na felni.
Zadnje svetlo ugrađeno u zadnji blatobran, a prednje u ram da bi se sprečile krađe.
Zadnji reflektor ugrađen u nosač korpe.
Pogonski sklop / pedale
BTwin Microshift 6-brzinski pogon. Kurbla sa 40-zubim jednostrukim lančanikom, čelične kurble od 170 mm, 6-brzinski kranc 14k28, KMC lanac otporan na rđu. 6-brzinske BTwin Microshift ručice menjača. Razdaljina: 3,15 m do 6,29 m.
Točkovi
28" aluminijumski jednoslojni prednji i zadnji točkovi, 36 žbica. Zato što našim korisnicima pruža više udobnosti i bolji kvalitet kotrljanja nego točak od 28". Prednji i zadnji točkovi su bezbedno pričvršćeni da bi se sprečila krađa. Da biste lako transportovali svoj bicikl u vozilu, koristite ključ od 15 mm da uklonite prednji točak. Osovine prednjih/zadnjih točkova sa navojem od 9 mm.
Gume
Gume tipa balon vam omogućavaju, da budete udobniji tokom vožnje, a istovremeno pružaju bolje kotrljanje.
Ventili Schrader za lakše naduvavanje.
Idealni pritisak je od 3,5 do 4 bara.
1 mm najlonska unutrašnja obloga gume.
Gume veličina S/M i L/XL: Etrto 44-622 (700*45C / 28" x 1,62)
Oprema
Svetla sa dinamo pogonom, učvršćeni na prednjoj korpi i zadnjem pak tregeru, prednji/zadnji blatobrani, bočno montirano postolje za bicikl, štitnik za lanac.
Nogare
Ojačane bočne nogare za stabilnost bicikla u slučaju napunjenosti korpe ili tereta na pak tregeru.
Kompatibilni dodaci
Pak treger može podneti 27 kg, uključujući i dečje sedište i sve naše torbe Elops.
Ram ima rupe za nosač za flašicu ili sklopivu bravu na šipci sedišta. Na zadnjoj strani rama su izbušene rupe za pričvršćivanje biciklističke brave tipa Ring Lock (dostupna kao dodatna oprema). Kompatibilan sa vučom za dečiji bicikl (prikačen na osovinu zadnjeg točka).
Biranje veličine
Veličina S/M je dizajnirana za bicikliste visine od 1,55 m do 1,75 m. Veličina L/XL je dizajnirana za bicikliste visine od 1,75 m do 1,95 m visine. Ako ste između dve visine, izaberite veću, da bi vam vožnja bila udobnija.
Težina
Veličina S / M:19,1 kg; veličina L / XL: 19,45 kg.
Maksimalna težina
Ovaj bicikl podržava maksimalnu ukupnu težinu od 100 kg (bicikl + vozač + teret).
Saveti za održavanje
Kako biste sprečili bušenje, proverite pritisak svakog puta pre vožnje. Odmastite i podmažite lanac čim prljavština počne da se akumulira. Ram perite vodom sa sapunicom. Ne koristite pranje pod pritiskom.
Saveti za skladištenje/transport
Bicikl odlažite u čistom i suvom prostoru. Ako vozite blizu mora, redovno čistite svoj bicikl da ga so ne bi oštetila.
Nošenje bicikla na nosaču za prtljažnik automobila može zahtevati adaptersku šipku.
Ograničenje upotrebe
Nije prikladan za vožnje po neuređenim putevima. Kako bicikl ima širok upravljač, budite pažljivi kada se vozite uskim ulicama.
Dizajn
Dizajniran u Lilu od strane tima inženjera i dizajnera.
Sastavljen u Evropskoj uniji.
Nekoliko reči tima
''Vožnja biciklom po gradu je jedna od najboljih alternativa korišćenju automobila i efikasan način da se stigne od A do B.
Kako bi vožnja biciklom bila pravi užitak u svim uslovima i kako biste bili pripremljeni na sve situacije, ne zaboravite na bezbednosnu opremu (kacigu, dve brave, odeću za kišu i dodatna svetla).