Integrisano povezivanje 2G/WiFi/Bluetooth
Ovaj e-bicikl dolazi sa integrisanom elektronikom koja vam omogućava da povežete svoj bicikl sa pametnim telefonom i pretvorite ga u „super bicikl“. To znači da možete videti tačnu lokaciju svog bicikla u bilo kom trenutku i odmah znati da li je ukraden.
Ovu tehnologiju napravio je naš holandski partner AXA Security, koji je specijalizovan za sigurnost bicikala (svetla i brave), i to već preko 100 godina.
Cena povezanosti
Povezanost, poput lociranja bicikla, ima svoju cenu: SIM kartica, 2G potrošnja, obrada podataka o upotrebi bicikla, itd..
Prva godina ove usluge se dobija s kupovinom bicikla, a zatim se plaća (počev od druge godine korišćenja), ali nije obavezna.
Možete odlučiti da li želite ili ne da se pretplatite na ovaj paket (€2 godišnje), koji vam omogućava da koristite funkcije aplikacije the Decathlon Mobility.
U čemu je poenta „pametnog“ bicikla?
„Pametni“ bicikl je bicikl koji je „nadograđen“ super moćima!
Ova vrsta bicikla pruža vam skup funkcija i usluga koje ne možete dobiti od „nepametnog“, klasičnog bicikla.
Na primer, dobićete upozorenje kada neko drugi dodirne vaš bicikl ili kada se pomeri bez vašeg znanja. Uključene su i druge funkcije koje su zgodne za bicikliste, a nove se često dodaju. Tako da ovi bicikli stalno postaju sve bolji i bolji!
Pametno rešenje za zaštitu od krađa
Uz aplikaciju Decathlon Mobility možete se pretplatiti i na ekskluzivno osiguranje LAKA od €10 mesečno za kompletnu zaštitu (nesreće, oštećenja, krađe itd.) bicikla, dodataka, čak i baterije bicikla, sedam dana nedeljno, 24 sata na dan, čak i na javnim putevima.
Ukoliko se vaš bicikl ne pronađe nakon 48 sati, osiguranje LAKA vam odmah nudi zamenski ekvivalentan onom koji ste imali.
Motor
Motor na zadnjem točku, bez četkica: 36 volti, 250 vati maks. (težina:
2,95 kg).
Obrtni moment motora je 35 Nm. Maksimalan obrtni moment motora 50 Nm. Ovaj broj vam govori koliko lako će se bicikl nositi s određenim poteškoćama (kao što je brdo).
Motor je povezan sa senzorom obrtnog momenta koji pomaže da se električna asistencija bicikla zasniva na sili koju vršite na pedale.
Kontrola asistencije
Na levoj strani upravljača nalazi se kontrolni LCD ekran, pa možete izabrati između tri nivoa asistencije bez puštanja upravljača:
Način Off - Deaktiviran (motor nije u upotrebi).
Način 1 – ekonomski:
pomoć do 15 km/h.Način 2 – normalni: pomoć do 22 km/h.Način 3 – snažni: pomoć do 25 km/h.Način „šetanje“ (Način 1 + držite dugme "+" 5 sekundi): pruža vam asistenciju dok gurate bicikl (do 6 km/h).
Ostale funkcije ekrana
Preostalo trajanje baterije (u procentima).
trenutnu brzinu, ukupnu razdaljinu (ODO),
današnju razdaljinu (TRIP: resetuje se držanjem dugmeta - nekoliko sekundi). Udaljenost koja se može preći s preostalom baterijom u zavisnosti od načina rada koji se koristi (TRIP TO GO).
Možete takođe i upaliti svetla, što će aktivirati pozadinsko osvetljenje ekrana.
Ispod ekrana nalazi se priključak za USB, pa možete puniti svoj pametni telefon.
Baterija
Veoma pouzdana litijum-jonska baterija 36 V 11,6 Ah marke LG/Samsung kapaciteta 417 Wh.
Uklanja se zbog lakšeg punjenja (u kancelariji, npr.). Baterija se zaključava ključem da bi se sprečile krađe (bicikl se dobija s dva ključa).
Važno: baterija treba da bude zaključana kada se koristi da bi ostala u svom kućištu i da bi se sprečila slučajna diskonektovanja.
Težina: 2,64 kg.
Snaga
Opseg baterije kapaciteta 417 Wh je najmanje 40 km (način 3 – snažan) i do 70 km (Način 1 – Eko).
Domet baterije je samo primer, zasnovan je za osobu od 70 kg koja se vozi na relativno ravnoj ruti.
Napomena: Domet baterije može varirati u zavisnosti od težine koja se vozi (težina korisnika + težina prtljaga), nagiba ( uzbrdica) i vremenskih uslova (niske temperature smanjuju životni vek baterije).
Ram
Ram je napravljen od aluminijuma 6061 da bi bio lakši i dinamičniji.Dostupan je s niskim ramom, koji je lakši za sedanje na bicikl, i muškarcima i ženama, i s visokim ramom.
Težina rama: između 4,3 kg i 4,4 kg, u zavisnosti od veličine i oblika rama.
Boja teget s mat završnicom.
Viljuška
Suspenziona viljuška apsorbuje udarce na putu i omogućava vam udobnost prilikom vožnje (model Suntour Nex s hodom od 63 mm od aluminijuma).
Kočenje
Prednje i zadnje mehaničke disk kočnice (s kablom), za kočenje koje je efikasno po svim vremenskim uslovima.
Aluminijumske ručice kočnica.
Postprodajni servis: Polumetalne pakne za kočnice Auriga Tektro (referentni broj: 8325111)
Upravljač/lula/upravljanje
Aluminijumski upravljač holandskog tipa i lula damper (prečnika: 25,4 mm / 1"1/8) koja se može pomerati gore ili dole da bi pružila udobniji, uspravniji položaj.
Drške s konektorima za kačenje svetala CL 500 (ref. br: 8584259) za veće bočno osvetljenje prilikom vožnje.
Sedište / šipka sedišta
Šipka sedišta od aluminijuma (prečnik: 28,6 mm).
Široko sedište s punjenjem od pene prilagođeno tačkama pritiska između vaše zadnjice i sedišta. Podesiva stezaljka omogućava optimizaciju položaja sedišta.
Stezaljka za sedište se može zaključati (prečnik: 34,9 mm) pa lopovi ne mogu uzeti vaše sedište / držač sedišta.
Vidljivost
Prednja i zadnja svetla Axa LED na baterije zahtevaju da kontrolni ekran bude uključen.
Prednje svetlo ugrađeno u ram, a zadnje u zadnji blatobran, pa se ne može polomiti.
Svetla 20 luksa.
Može da se vidi sa udaljenosti od 150 m odzada i 30 m od spreda.
Zadnji reflektor ugrađen u nosač korpe.
Pogonski sklop / pedale
Donja korpa za jednostruki lančanik s 42 zupca, aluminijumske poluge 170 mm, menjač s drškom i 7 brzina. Kaseta Shimano TZ500-7 14x28 7-brzina, KMC Z7 RB anti-korozivan lanac sa 114 karika.
Razdaljina: od 3,21 m do 6,42 m.Gradske pedale od smole, udobnije i lakše od aluminijumskih.
Točkovi
Prednje i zadnje gume s duplim zidovima i ojačane aluminijumom 28" (700), 36 žbica.
Zašto smo izabrali ovu veličinu točka? Kako bi naši korisnici uživali u udobnijoj vožnji. Prednji i zadnji točkovi su zategnuti zavrtnjima i sprečavaju krađu.
Prečnik osovine zadnjeg točka: 12 mm
Prečnik osovine prednjeg točka: 9 mm.
Spoljne gume
Gume niskog pritiska CST 700 x 42 pružaju glatko preskakanje prepreka i pružaju udobnost prilikom vožnje.
Ojačana otpornost na probijanje na gumama i reflektivna traka koja povećava vidljivost.
Šreder ventili olakšavaju naduvavanje guma (i na benzinskim pumpama). Savršen pritisak je između 3,5 i 4 bara. Ovakav pritisak optimizuje trajanje baterije i sprečava bušenja.
Oprema
Zadnji nosač korpe, prednja i zadnja svetla na baterije, prednji i zadnji blatobran, bočni nogar, štitnik lanca.
Nogari
Bočni nogar je zašrafljen u ram i naročito izabran da izdrži težinu električnog bicikla, kao i da mu pruži više stabilnosti dok je parkiran.
Nije predviđen da izdrži težinu dečjeg sedišta i deteta tokom mirovanja.
Kompatibilni dodaci
Paktreger može podneti 27 kg, uključujući i dečje sedište i sve naše torbe Elops.
Ram ima umetke za kačenje sklopivog katanca i brave (Ringlock koji sprečava okretanje zadnjeg točka kada je bicikl parkiran).
Upravljač je kompatibilan s našom korpom 500 od 12 l (ref. br. 8031536).
Ovaj bicikl nije testiran i odobren za upotrebu s prikolicom.
Kako radi električni bicikl?
Električni bicikl vam pomažu prilikom vožnje i ograničavaju vam umor.Međutim, da bi vam motor pružio ovu pomoć, ipak morate da okrećete pedale.
Motor vas pokreće do maksimalne brzine od 25 km/h i isključuje se kada prestanete da okrećete pedale.
Ako ne želite da koristite asistenciju, ona se uvek može isključiti, pa možete voziti kao da ste na običnom biciklu.
Vaš električni bicikl je takođe testiran i na kiši.
Koja je prava veličina?
Dostupne dve veličine, s dva oblika rama: visokim i niskim.
Veličina S / M:od 1,55 cm do 1,75 cm. Veličina L / XL: od 1,75 m do 1,95 m. Ako ste između veličina, veća će vam pružiti viši i udobniji položaj.
Težina bicikla
(sa pedalama i baterijom):
25,4 kg u veličini M
Maksimalna težina
Ovaj električni bicikl odobren je u skladu sa standardom EN 15194 za maksimalnu težinu od 125 kg (bicikl + korisnik + teret).
Kako puniti električni bicikl
Uklonjiva baterija koja se može i zaključati može se puniti u utičnici, na biciklu ili bez njega. Bicikl ima punjač u ove svrhe.
Bateriji je potrebno pet sati da se potpuno napuni.
Održavanje / skladištenje
Litijum-jonsku bateriju je najbolje redovno puniti, pre nego što se potpuno isprazni.
Bateriju koja se neće koristiti duži vremenski period treba skladištiti u načinu „deep sleep“ (držite dugme za paljenje baterije barem 10 sekundi). I to na 80% napunjenosti. U suprotnom, punite je svaka tri meseca.
Najbolje je da bateriju čuvate na toplom i suvom mestu (25 °C).
Transport baterije / reciklaža
Litijum-jonske baterije podležu pravilima specijalnog transporta (brodovi, avioni).
Dokument za vašu bateriju, koji se zove MSDS, možete tražiti od Decathlon-ovih biciklističkih timova. Procedura i dobavljač reciklaže razlikuju se od zemlje do zemlje.
Kao deo naše ekološke politike, u Francuskoj stare baterije možete ostaviti u radionici Decathlon prodavnice da bi ih recikliralo odobreno telo.
Dostupnost rezervnih delova
Dostupnost rezervnih delova je 10 godina (motor, baterija, električni elementi ili oprema).
Saveti za održavanje
1) Pre izvođenja bilo kakvih radova na električnom biciklu (čišćenje, električno ili mehaničko održavanje), morate prvo isključiti električni bicikl i izvaditi bateriju. 2) Ne zaboravite da servisirate pogon (očistite i podmažite lanac).
3) Ne koristite pranje pod pritiskom.
Saveti za odlaganje
Čuvajte bicikl na zaštićenom mestu ili ga prekrijte navlakom.
Preporučljivo je i da izvadite bateriju i držite je na sobnoj temperaturi kada je ne koristite duži vremenski period, kao što je navedeno u uputstvima.
Ograničenje upotrebe
Morsko okruženje (vazduh, prskanje mora) je veoma korozivno za mehaničke i metalne delove, zato vam savetujemo da redovno mažete čitav pogonski sklop bicikla i povremeno obrišete bicikl vlažnom krpom (upravljač, cevi, sedište), kako biste uklonili eventuelne naslage soli.
Takođe vam preporučujemo brisanje ostalih elemenata (upravljača, držača sedišta itd.) vlažnom krpom, s vremena na vreme, da biste uklonili ostatke soli i vlage koji se mogu nakupiti.
Dizajn
Napravio naš tim inženjera i dizajnera u Lilu, u Francuskoj.Sastavljeno u Portugaliji.
Nekoliko reči tima
Električni bicikli omogućavaju vožnju bez znojenja i kašnjenja, a možete nositi i sve što vam treba. Ovo ih čini odličnim izborom za svakodnevnu vožnju po gradu.Vežbajte dok doprinosite!
"